Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Attentie melding Iphone 4.

Attentie melding Iphone 4.

28 aug 2014 17:05
#1
Hallo,

Ik ben momenteel nog bezig met een website (die staat al online op tinyurl.com/joomlasite ).

op mijn eigen telefoon de Samsung GalaxyS4 wordt alles goed getoont maar op een iphone 4 komt ie met een 1 of andere attentie melding over de browser. (en ik moet nog bezig met de prijzen weergave voor de iphone).

ik kan echter via internet simulators diezelfde melding niet tevoorschijn halen.

omdat de eigenaar van de website die melding er toch echt uit wil hebben heb ik eigenlijk iemand nodig die wel een Iphone 4 heeft en een print screen wil maken van die melding zodat ik op zoek kan in de code.

alvast bedankt,
Discussie gesloten.
  • Batcompu
  • Batcompu's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 32

Attentie melding Iphone 4.

28 aug 2014 21:09
#2
Ik heb geen iPhone 4, maar wel een 5s. En daarop doet de site het prima, zonder enige melding. Zowel in de standaard browser als in Chrome. Is het op elke iPhone 4 of had de persoon in kwestie geen updates geinstalleerd?
Discussie gesloten.
  • docneet
  • docneet's berichtenfoto
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 95

Attentie melding Iphone 4.

29 aug 2014 01:24
#3
Bedankt voor je post.

Ik heb zelf helaas niemand in mijn omgeving met een iphone 4 dus een goed antwoord kan ik je er niet op geven.

Maar ik weet wel dat de persoon die de melding omschreven heeft niet echt een techneut is op computer en gadgets gebied en waarschijnlijk enkel nog met out of the box software draait.
Discussie gesloten.
  • Batcompu
  • Batcompu's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 32

Attentie melding Iphone 4.

03 sep 2014 16:56
#4
Niemand die hier een printscrn kan maken van de melding?

Zou namelijk geweldig helpen bij het er uit halen van de melding.
Discussie gesloten.
  • Batcompu
  • Batcompu's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 32
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.789 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie